Onsdag - nån slags helgdag

Är det nån som vet vad det är som är speciellt med dagen idag? Alla är ju lediga och jag fattar ingenting.
Jaa, iallafall efter att ha dumförklarat mig själv så ska jag bara lägga in att alla mina kompisar börjar skolan imorgon, utom min skola. Vi börjar på måndag. Såå jävla underbart. För att fira detta ska jag och några nice Agardh-människor gå på bio imorgon, Avatar. Har velat se den länge.

Och ja, jag är fortfarande skitförkyld men kör en ny teknik. Om jag låtsas att det inte finns kanske det försvinner?:)

Puss<3

om man googlar avatar kommer det bara upp mysko bilder..

Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Det är typ.. trettondagsafton. Maybe. Jag vet egentligen inte jag heller ;)



Ha det gött! =))

2010-01-06 @ 14:45:42
URL: http://linnedins.blogg.se/
Postat av: amanda

Det är typ trettondagjul eller nått. Fattade inte heller de förän jag kollade i tidningen :) Ha en bra dag!

2010-01-06 @ 15:39:27
URL: http://rosajordgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0