Gossip Girl.

Tjenixen bloggen.
Här ligger jag i min säng förkyld som attan och har nyss varit hos tandläkaren. Det där med att vara hos tandläkaren när man är förkyld är spännande, man får liksom ingen luft när man ligger där och gapar. Appropå tandläkaren så har infektionen i min tand inte försvunnit så den ska opereras och för tillfället går jag på pencillin, eller ja.. jag har tagit två tabletter än så länge..

Jag har laddat ner (ehe ehe) hela första säsongen gossip girl och ska börja se den nu. Jag kände pressen när hela världen utom jag sett det. Och böckerna är ju faktiskt bra (även om jag staarkt misstänker att serien inte kommer ha så mycket att göra med böckerna.) så nu ska jag kolla. puss<3


Paramore vann förresten priset som bästa rockband på people awards igår.
Därför får ni lyssna på deras (enligt mig) bästa låt.

Kommentarer
Postat av: julia

Tack så mycket :D

2010-01-08 @ 12:53:21
URL: http://jullanbullans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0