en söndag, mathildastyle

Tjabba kära undersåtar.
Idag är en mycket bitter dag för Mathilda. Jag är jättesur för att jag alltid är sjuk och därför inte kunde festa i svalöv eller hemma hos disa igår.
Dessutom mår jag fortfarande så pass kass att jag inte orkade ha småbarnsträning. Hela morgonen gick därför åt att ringa runt och försöka fixa.
Imorgon har jag en fullspäckad dag. Inte säker på att jag kommer hinna uppdatera. Klockan elva ska min mormor hämta upp mig och Ida också ska vi till entré i malmö och hang oout;) sedan ska jag på ett snabbt ungdomsråd för att sedan fort som fan ta mig in till lund tillsammans med Disen. Där ska vi på någonslags konsert med Sebbe och wiebelt.
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0