Disa Guggenheimer.

Har ni nån gång tänkt på hur bra det namnet passar min Disa?
Jag menar Disa rimmar på Fisa, det betyder att man kan skrik sjunga DISAFISADISAFISA för att göra henne arg. Disa är nästan som Dissa också, det gör att man kan gå runt och dö av skratt till meningen Disa dissade honom. höhöhö.
Och guggenheimer liksom, det är typ... tyskt.. och heter likadant som ett museum i Spanien, Skitfint!
Det mest passande är att det inte finns nån annan i hela världen som heter likadant, och faktiskt så finns det ingen annan i hela världen som är som hon. Hon är bäst.
Jag älskar henne, och hennes namn.
puss<3

Kommentarer
Postat av: Disa

1. det är judiskt, kvinna! ^^ haha

2. Jag älskar dig mer

3. Jag älskar dig mest!

2009-11-17 @ 14:40:21
URL: http://missguggenheimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0