på skolan.

fatta känslan av att blogga i en mörk so-sal, den är grym.

hittills har vi varit nere vid bryggan i bjärred och käkat glass, det var gott och allmänt mysigt. det är dock så jävla långt att cykla, fast det var inte så farligt som jag trodde, jag har nte ens ont i benen!

nu ska jag iaf hålla mig vaken till klockan tolv för att ge disa hennes födelsedagskaka som jag och denice la ner sååå mycket kraft och tid på...
     förhoppningsvis lyckas jag med det.

nu ska jag kolla thats 70's show med joel och oliver.
puss<3

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att höra, här är det bara bra.

Kram

2009-05-15 @ 23:24:17
URL: http://crazygirlinthisworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0