jag hatar förkylningar.

- Mathilda Thea Amanda säger:

tack

det är inte bra att läsa bloggar om barn som dött av cancer när man går på p-piler och är sjuk och därmed överkänslig

White Pony (orginalet) säger:

näää

låter inte kalasbra

- Mathilda Thea Amanda säger:

inte jätte , min bror kom in och frågade om det var katten som lät...

White Pony (orginalet) säger:

hahahaha

hoppas du sa ja

- Mathilda Thea Amanda säger:haha självklart! har man chansen så skyller man ifrån sig

det här är ren sanning. jag är så himla död just nu, och även om jag är lycklig satan är jag överolycklig. ni känner själv logiken?;)
puss<3


blir en (bra!) bild på mig och johannes bara för det.


Kommentarer
Postat av: Johannes

Det där är inget bra foto. Bra på dig kanske. Jag ser ut som en blandning av en 5-åring och Jonas Gardell...

2009-05-16 @ 22:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0