tebaka från gööteeet

tja allihop!
 japp, två inatt var jag hemma ifrån göteborg. soft.  nä'r vi åkte upp i torsdags regnade det så¨mycket att vi bestämde oss för att ta universeum då och liseberg på fredagen istället. universeum var rätt ok. jag blev vän med en haj som jag döpte till Bruce(som den i nemo ni vet "fiskar är vänner, inte mat!") och var med i en snopptävling. visste ni att ormar har två snoppar? det vet jag nu:D bra va!?

igår var vi på liseberg, gjorde det vanliga. åkte karuseller, blev blöta i kållorado och flumerider. dessutom vann jag ett gigantiskt choklad och Ida har numera en framtid som supermodell. lyckad dag!
  idag har jag varit och lämnat min mobil på lagning för tredje gången, jag har aldrig gillat sony ericsson.. så nu har jag din gamla mobil igen disa:)

nu ska jag fortsätta sova. massor av pussar.<3

baby, snart är du min!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0