mumma

läget just nu:

x är oerhört ofräsh och har inte dushat på flera dagar. 

x är så hungrig att jag håller på att dö. jag har bara "ätit" en cola idag..

x jag har en underbar video med mig och disa som ni måste se sen. men jag vet inte om jag ska lägga upp den på youtube eller vad..

x mitt rum är en katastrof. det är så stökigt att jag inte kan öppna byrån eller garderoben pga kläderna som ligger på golvet utanför. jepp. jag klagade på att jag måste shoppa imorse. jag har ju inga kläder.

x jag somnade inte förren 5 imorse. och efter det vaknade jag i flera omgångar. 9 vaknade alla i disas lägenhet av att hennes farmor ringde.

jag ska nu dessutom ta bort min katts bajs.. 
puss<3

Kommentarer
Postat av: My

haha det är inte lätt du , låter lite tuft xD

2009-07-28 @ 18:44:16
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: sanna

sv: nice :D

2009-07-28 @ 21:10:18
URL: http://sannaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0