Imponerande

Två inlägg på en dag!
Nu har jag tänkt lite. Såhär är det: jag älskar att blogga. totalt. Men har tappat lusten för det den senaste tiden. Och det är jättejobbigt. Jag tror att en liten anledning till det är designen, den är inte fin, mitt namn är felstavat och den är gammal. Tjejen som skulle göra en ny åt mig verkar ha försvunnit från jordens yta. Så om nån känner för att göra en bloggdesign så hör av er:) min bloggmail är [email protected] .

Jag kanske skulle prova på att göra ett videoinlägg nån gång, bara för att det är kul. Lite av problemet med det är dock att jag tycker det är jättepatetiskt med folk som gör videoinlägg där de inte riktigt vet vad de pratar om, och mina hade antagligen blivit så..

nä, nu ska jag lägga upp en låt som är dagens:) en grej som jag också tycker är kul men helt bara inte orkat med..

låten heter oh susie och är av secret service, ni känner säkert igen den från
i taket lyser stjärnorna filmen! Den är iaf från 70-80 talet och båda mina
föräldrar blev överlyckliga och började snacka minnen när jag spelade den;)

Kommentarer
Postat av: TripleSex

Videoinlägg är kul ^^

Lite problem om jag skulle göra det dock, vet inte vad jag skulle snacka om alls :P

2009-12-19 @ 20:31:07
URL: http://triplesex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0