CUPCAKE!

Tjabba!
Tre inlägg idag. Jag är duktig. Dagen har mest gått ut på att försöka hitta bekväma ställningar och springa (läs: kvidande gå runt krypa) runt med någon form av nackkrage.
Just nu är hela min familj stressad eftersom helgen kört ihop sig. Min syster skulle egentligen upp till Göteborg och tävla (gymnastik. japp, hon är smidig. Och nej, hon är inte adopterad) men nu har hon blivit superförkyld och min gammelmormor har dessutom också blivit sjuk och hamlat på sjukhus så min farmor och farfar kanske inte kan passa lillebroren. Jag har det bra iaf, och det är ju toppen!
Snart ska jag se på Mammas pojkar och Glee. Världens bästa och sämsta TV-program.
Nu ska jag dock dra, pussar på nosen<3
Den här bilden hade mycket med inlägget att göra förresten.
eller så betyder det bara att jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0