resfeber?

inatt åker jag. det känns så konstigt. det känns som om det var nyss vi bokade resan. men jag håller fast vid vad jag sa. mejla mig mycket så jag kan läsa mejl när jag sitter där nere och saknar allt här hemma. Disa älskling har redan skrivit en halv bok som jag inte får läsa förren precis innan vi åker. spännande!

samma dag som jag kommer hem börjar ju skolan också. en ny skola börjar lilla mathilda på. en där hon inte känner en enda människa! spännande, roligt och faktiskt börjar tillochmed mathilda bli lite smånervös. 
  jag längtar faktiskt efter att skolan börjar. jag ser det som en nystart. nystart betyder ju dessutom massa shopping, muums!

nu ska jag se över packningen igen, jag kommer definitivt glömma nåt.. puss<3





Kommentarer
Postat av: banny

vill me resa....

2009-08-04 @ 22:17:05
URL: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0