i-landsproblem.

under dagen idag har jag brutit fyra, alltså fyra, av mina fina naglar. förstå vad deprimerad detta gör mig.. dessutom har mina lilltånaglar som den jävla bitchen i turkiet sabbade blivit svarta och håller på att ramla av. tjohej!

aja, inte så farligt egentligen.. 
  imorse försov jag mig allvarligt och hann precis med bussen. sedan i skolan var det väl rätt ok även om jag och tjejerna var så förbannat trötta att allt mest blev flumm;) sen slutade vi en timme tidigare! alltid uppskattat. jag och annie tog en fika på cafe cream. :)
Vi börjar dessutom planera en klassfest för ettorna på skolan. ska bli supermysigt.
   imorgon blir det köpenhamn för hela slanten. wiho! exprimentarium och så. freetime med! jeej;)

harry potter igår var väldigt bra, bättre än de andra. men man stör sig grovt på att vissa, faktiskt viktiga, grejer i boken fattas. men aja, de får väl ihop det ändå på slutet hoppas jag;P

nu ska jag hitta på något annat, puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0