hemma och skolstart

tja bloggen!
sjukt skönt att vara hemma. 
ska berätta om turkiet och sånt senare, imorgon eller övermorgon kanske.

nu blir det lite skolgrejer då mathilda faktiskt började gymnasiet idag! stor flicka!
   måste säja att jag valde den bästa skolan i världen. älskar stället totalt, och det blir förhoppningsvis bra lektioner också.

och vill ni veta det bästa. skolan har bestämt att frånochmed detta året så ska alla få varsin minidator! så nu får jag en till utom min rosa. mycket coolt.

imorgon ska jag och sköna människor till avslutningen av malmöfestivalen, puss<3

Kommentarer
Postat av: Disa

hehe, jag kom på en sak. jag har sagt till alla i min klass att din blogg är sjukt bra och på väg upp osvosv. du har från och med nu fler läsare :)

2009-08-21 @ 23:41:29
URL: http://missguggenheimer.blogg.se/
Postat av: My

hih alltid najs med fler datorer :D

2009-08-23 @ 13:59:04
URL: http://myzaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0