detta är ett ytterst argt inlägg...

.. och kommer antagligen kallas omoget. men, jag gör som alla fjortisar gör. skriver om alla mina problem i bloggen så att folk förstår vem det handlar om.

iaf, vem var det som sa att killar är exakt lika mogna som tjejer i vår ålder förra veckan? den borde slå sig själv.
jaja, det är så här att jag inte kommer nämna några namn, men vem som helst kommer fatta vem det handlar om.
  en kompis(?) till mig har uppfört sig sjukt bitchigt den senaste tiden, vi snackade ut om det. och jag trodde att allt var bra, men så fan heller. nu händer exakt samma sak igen, ännu värre. hon har liksom dragit med sig folk och sitter och snackar skit om mej och de jag klassar som mina vänner, även om de andra inte ser det så. hur moget är det?
gumman om du har problem, snacka med mig om dem. tack.
  och det värsta är att detta kanske bara händer varannan dag, de andra dagarna är hon sådär "iih, vi måste vara och myyyysa!" och hur ärligt är det på en skala mellan ett och tio? nä, nu ska jag inte reta upp mig mer.
  en sak till, killar... de är omogna och äckliga. en del iaf.

nu mår jag mycket bättre:) puss<3


tack till dem som faktiskt är mina riktiga vänner. som jag vet var jag har.
Johannes, Disa, Anton, Denice, Amy. och några till:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0