detta är dock ett positivt inlägg.

ja, hej igen! tänkte att jag inte kan göra min lilla rosa blogg helt deprimerad, så det får ju bli ett glatt inlägg:)
  jag lyckades ge denice kramp i magen på matten eftersom hon skrattade åt mig när jag försökte lyfta ena ögonbrynet. Men jag kan egentligen!!! jag bara misslyckades lite!

Amy
slog axlen ur led, igen, på middagsrasten. lilla gumman, skärp dig nu! det var lite otrevligt.
men nu till bättre saker, det är valborg imorgon! mums. jag ska fira det helnykter med roliga människor. och det borde ni andra göra med, vara nyktra alltså. :) det är ett måste på valborg att vara vid ett bål, så det ska vi. jag ska dock inte ha jacka, förra året luktade den i veckor efteråt. fast den blev tvättad.

några av mina supergulliga läsare har frågat efter ett videoinlägg. jag vet inte riktigt med det, ni skulle ju få höra min skånska, och hälften skulle inte kunna höra vad jag sa;) dessutom skulle jag nog typ, flippa ut i mitten och börja sjunga/skratta eller nått;P

nu ska jag dra, måste städa mitt rum eftersom disa ska bo här imorgon natt.
puss<3


I'm a troooll!:)

Kommentarer
Postat av: Niican-Fiisan :P

de får inte elda. det är tydligen risk för brand eftersom det är för torrt. det konstiga är att de får inte ha bål vid scoutstugan heller. de tror verkligen att det kommer börja brinna på fältet? BÅLET ÄR FÖR FAN PÅ EN FLOTTE I EN Å!!!!!!!

denice får damp på gubbarna som bestämmer. jag tycker jag borde bestämma. lite iaf ;)

kramar <3

2009-04-29 @ 19:57:46
Postat av: Alexandra

sv: vsg:)



haft en bra dag?

2009-04-29 @ 20:21:58
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/
Postat av: emmas bloppis - gammalt blir nytt! ♥

Kolla in min bloppis! :)

Snygga kläder till relativt låga priser :-D

2009-04-30 @ 08:17:11
URL: http://emmabloppis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hejsan:)

Du har inte glömt att du anmält dig till in åretsblogg tävling, personlig blogg?

Tävlingen drar igång idag kl 14.00 och avslutas på söndag kl 18.00.



Hur går det till? Dina vänner,läsare bakanta osv får rösta på dig. Om du får flest röster av 5 tävlande går du till final och kan bli åretsblogg 2009. Kram Sandra



ps. mer info finns på bloggen :)

2009-05-01 @ 11:44:37
URL: http://saandraj.webblogg.se/
Postat av: rrrenate

haha skön tröja :D

2009-05-01 @ 12:46:13
URL: http://renatesvart.blogg.se/
Postat av: ♥Jussi♥

Haha vikken tisha :P

2009-05-02 @ 17:31:46
URL: http://shesmiles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0