traaams!!!

har precis kommit hem från doktorn och det var inte kul alls. de kan inte komma på vad det är fel på mig där så jag måste in på en gynekologisk(stavning??)  undersökning. och det är bara trams på det! baaajs. usch avd jobbigt.

om ni vill kan ni ju gör amig gladare och gå in på denna länken och få gratis presenkort lite överallt:D

www.gratismode.se/?c=5309

usch jag som hatar när de bloggar jag läser lägger upp gratissaker måste skärpa mig. NU!

ikväll är det öppet hus på spyken(psyken HAHAHA *NOT*) lite jobbigt eftersom jag mår dåligt. tror inte jag kommer gå där men man måste ju kolla. (Dansinriktning!!!!!!!!!!)

ha det bra resten av dagen:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0