söndagsöndagsöndag

saker jag borde göra men inte orkar:

1. ringa denice och fixa för danslektionerna vi ska hålla i veckan.

2. städa mitt rum. (ojojojoj, det borde vara nummer ett....)

3. kamma katten.

men. Inget av detta orkar jag göra. usch, måste skärpa mig nu!

ledsen för att jag inte skrev på hela dagen igår. var på öppethus på vipan och katte med disa. på vipan kollade vi in media, (där jag antagligen kommer gå, kanske inte på vipan dock...) och på katte mest nv (där disa ska gå) på katte var där också jättesöta killar som läste ib och som fick oss att lova att vi skulle gå där. det är lite illa. för antagligen kommer vi inte gå där, nää inte antagligen vi kommer inte att gå där. men de var jättejättesöta!!

efter det följde hon med mig hem och vi mös och tog en promenad, sedan var det middag och hem till disa för att ha filmkväll och nanna:P  vi kollade på charlies änglar. liiite dåliga effekter men vad ska man göra? jag ville se kärleksfilm och hon ville se action, då blev det den;) imorse vaknade vi sent och tittade på film igen, defintley maybe. jättemysig film!!

hade velat lägga upp bilder men det vill inte min mobiltelefon.

äsch, nu måste jag göra något vettigt ha det skitbra!<3



jag och disa gjorde pärlbricka med oss själva för typ ett halvår sen, sjukt coolt:P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0