söndag,

hejsan! :D

idag har jag varit hos farmor och farfar och firat farsdag. vi gav farfar biobiljetter till james bond. jaa vad ska man ge nån som har det mesta;) pappa fick av mig och mina syskon en ny plånbok. (någon kan ge mig det till jul också tack! ;D)
sedan skulle min lillebror ha barnkalas eftersom han fyllt sju. okej det var i augusti men bättre sent än aldrig;)

först så fick alla pojkarna göra en hinderbana i gympasalen som vi hyrt. efter det var det dags för korv och bröd.
vi gjorde också lite olika lekar, sedan var det bandymatch. allt jag o min syster gjorde var att gömma oss för farliga barn med hårda klubbor;).  sedan fotboll o lite skit. osså limbo där jag fickvara med! klarade rätt så långt, men alla andra var så små så att jag åkte iallafall ut först:P

det är inte alls långt kvar till jul! det kom jag på idag det är typ bara lite mer än en månad! :O
jag måste snart handla julklappar! det rr något jag älskar jag bara looove att ge bort saker!:D

igår höjde pappa min månadspeng helt chockartat. jag har sagt att jag behövde det i typ hur länge som helst.  antagligen berodde det på hans löneförhöjning men ändå! (eller också ville han bara ha en fin farsdagspresent;)) så nu får jag äntligen hela mitt barnbidrag! det är ändå 1050 spänn! hurra!!!:D vi bestämde också att vi ska fixa ett leg så att jag kan handla på mitt kort även i de affärer som inte har sådan kortläsare där man slår in sin kod! det betyder att jag inte måse ta ut pengar varje gång jag ska handla på espresso house!  jag älskar det stället! :D

klockan 8 ska jag titta på andra avenyn! yeey!
   ha en underbar kväll.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0