nanananaaa

igår var jag på humanus gymnasium i lund och nej ajg ska absolut inte gå där:D  men det är bra för det vet jag nu ju;)

idag var det mycket dans, först så höll malin, annie o erica lektion för min klass sedan höll jag & denice lektion för 9d och 9F :D  på vå lektion var också johannes 9B med. det var lycka att se honom shejka:D<3 

efter skolan var det också dans, det gick jättebra och var hur kul som helst:D

imorgon ska jag in till sjukhuset på morgonen och ta ett nytt ultraljud sedan tillbaka till skolan en lektion efter lunchen och sedan danslektion o sedan en lektion och sedan iväg till gynen:( så jag kommer inte ha många lektioner imorgon. det är ju iaf bra;)

nu måste jag köpa julklappar till alla mina kompisar det är jobbigt, jag får ångest... :P
nää nu ska jag titta på teve,
love yah!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0