Mathildasspot.blogg.se :)




jahapp. nu har jag en egen blogg, det kan ju bli inressant. aja jag har alltid ett behov av att skriva av mej.

kanske ska presentera mig så att ni där ute vet lite om mig.
jag heter då mathilda nilsson och bor i en liten håla i skåne. japp, man vet vem alla är här. så pass liten är den:P
jag fyllde femton år i september och min familj består av mamma pappa syster bror och en kissemiss:)

det var sånt tråkigt. annat om mig är väl att jag älskar att dansa och jag älskar musik. framför allt paramore som är bäst i hela världen.:)

min bästa vän i hela världen heter johannes, honom har jag känt sedan vi var fem år gamla och hans första mening till mig var "jag tycker du är söt, vill du vara med gustav och mej o leka med dinosaurier?" (vilket minne man har huh? ;D)
andra underbara människor är rebecka o disa som är de jag umgås mest med, vi har känt varandra sedan vi började i samma klass i sjuan. det vi gör är mest är shoppar, min stora drog:P  då framförallt väskor och skor.

nästa år ska jag (förhoppningsvis:P)  börja gymnasiet, vet inte riktigt var men det blir antagligen något medieprogram. vill helst bli journalist på något sätt. men det är ju inte bara det man måste ju välja skola också (puuuh, ångest!) sjukt jobbigt.

mahaaha, lilla jag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0