hej folks!

idag är jag hemma från skolan igen. och det är inte kul alls, har ooont i magen. fick igår reda på att på det här ultraljudet jag gjorde så hittade de någon slags klump framför min urinblåsa och det är därför jag måste göra om det, och jag som trodde att det bara var för att det blev dåliga bilder eller något... fatta hur läskigt det är att veta.

och nu dampar jag också på min mobiltelefon sladd som är mystiskt försvunnen. det är jobbigt för jag vill lägga in bilder från telefonen på datorn, men det kan jag ju bara ge upp...

undrar vad jag ska göra hela dan. just nu sitter jag bara här o läser folks bloggar. btw så har jag fått en tjej att fixa en bloggdesign till mej, och det är roligt. den är superfin! :D tacktacktack till henne!

ääh får ladda ner något att titta på, ha det super! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0