hej gullungar!

hej allihop. fyy vad denna dagen gått fort! det är completley sick! jag som tänkte lägga upp bilder på mina julklappar... men så blev det inte, imorgon ska jag och min syster ut och shoppa på mellandagsrean, vi åker tidigt på förmiddan för att allt inte ska ha försvunnit. antagligen är det många som tänkt likadant, men det kan bli kul att slå sig fram till allt man vill ha;)

jag ska iallafall köpa röda jeans att ha på marshmallow! och så e det bara!!

mina julklappar kommer  i morgon istället när jag kommit hem, och då kommer såklart det jag köpt också.
på kvällen ska jag nog på bio också, så imorgon blir allting mysigt;)

ha det härligt,!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0