godmorgon godmorgon!

nu är det tisdag och dagen innan julafton. idag ska jag bara slappa, städa och köpa julklapp till lillebroren. kan bli spännande eftersom jag itne har en aning om vad jag ska köpa...

inatt kunde jag inte sova överhuvudtaget. gick och la mig vid 12 men var fortfarande vaken halv 4. det var jobbigt. när jag sedan äntligen somnade vaknade jag ju såklrt supertidigt också. blä!

jag funderar på att börja ha en inne/ute lista. eftersom jag alltid dissa eller hyllar nått så borde det vara kul:P

aja, hörs senare när jag gjort mig klar och ätit frukost ooooch fått min pappa att dra med mig till center syd för att hitta something till hugo....
byebye,!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0