April

Sammanfattning av april.
I april började vädret bli varmare och man kunde sitta ute utan jacka. I slutet av månaden sa jag totalt upp vänskapen med en föredetta vän, inte mycket har gjort mig lyckligare än det. Jag umgicks mycket med Disa och Amy, men Johannes kom självklart in på ett hörn. Amy fyllde sexton och Disa och jag ramlade med cyklen så jag skadade foten. Jag gick på både marshmallow och breeze där jag träffade en michael.  Av nån anledning har jag många fler bilder från april än från de andra månaderna, men vad gör det. bilder gillas!

Kommentarer
Postat av: ERika

Sv: Tack så jättemycket! Om du har en svartvit bild som du vill ha färglagd så är det bara att skicka den.



Riktigt snygg header! :)

2010-01-03 @ 19:00:27
URL: http://priggles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0