varning! djupt och jobbigt inlägg.

Jag är så fruktansvärt trött på det här med kärlek. I lördags så tog jag reda på att en kille är kär i mig, visst jättebra. Världens snällaste människa. Varför kan jag bara inte vara nöjd med det då?
Jo. För att jag myself är som han uttryckte det "hjälplöst förälskad". Och jag pallar inte med det längre.
Det har varit samma kille så länge att jag inte ens märker andra killar längre, och hur jävla irriterande är inte det?


Och visst, jag är 16. Det är en typiskt tonårsgrej och jag vet att om tio eller tjugo år kommer det inte göra någon som helst skillnad. Jag kommer antagligen dessutom prata om det med mina barn när de är i min ålder. För de kommer ha samma problem. Men just nu är det här det dummaste som hänt.


Nä, nu ska jag gå och krama på människor och bli pepp igen, puss på er<3
MITT KATT - DEN ENDA KILLEN I MITT LIV!

Kommentarer
Postat av: evelina

haha, söt katt alltså :D

2009-11-16 @ 22:13:15
URL: http://lillie.blogg.se/
Postat av: Disa

kvinna! kom hit och låt mig giva dig en kram!!! och skit i killar, killar är bajs i stoooora högar :D

2009-11-18 @ 07:39:51
URL: http://missguggenheimer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0