ofrivillig bloggpaus

Förlåt, fööörlåååååt underbarabrasupermänniskor. Har totalt förträngt bloggen de senaste dagarna.
Ja, i lördags förflyttade jag mig då hem till angelica och somnade inte förren sju på morgonen.. Det är fina grejer det där. På eftermiddagen blev jag medtvingad till helsingborg för att lämna av min syster hos hennes pojkvän samt för att luncha på Väla.
Idag är jag mycket trött men har varit i malmö hela dagen och shoppat massor. Det var mysigt, Fia och Annie är bääst!
Ni hade kunnat se bilder på mina kläder om det inte varit så att både min minneskortsläsare och sladden är borta.. men ingen oro! Det händer ungefär tre gånger om dagen, så jag hittar det nog igen.

Nu ska jag snart äta, förhoppningsvis, typ dör av hunger. Och det är inte en skön känsla.
puss<3

jag just nu, mitt hår är ett konstverk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0