Nytt år. Nya möjligheter.

Förra året skrev jag ett blogginlägg med mina nyårslöften. (läs här) Det var innan min blogg fick så många läsare och innan alla mina vänner visste att min blogg fanns.
Om jag inte hade haft bloggen hade jag inte haft det minsta minne av hur mina löften var. Nu kan jag dock vara väldigt mogen och analysera dem, de flesta av mina löften har faktiskt gått i uppfyllelse.

1. Jag fick faktiskt mvg. Och jag var jävligt stolt, för jag lät inte cepehuvudet till mattelärare som jag hade sänka mitt självförtroende helt. Jag är inte dålig på allt, och det vet han egentligen.

2. Jag går på världens bästa skola. En skola där lektionerna inte ens känns som lektioner eftersom vi har så förbannat roligt. Jag har dessutom träffat världens bästa människor.

3. Den här punkten handlade egentligen bara om en enda människa. Och jag är förbannat stolt över att jag slet mig loss från henne, genom att vara ärlig och säga vad jag tycker.

4. Jag blev iaf kär. Resten kan man ju tänka igenom. Det gick faktiskt åt helvete, men nu kan jag faktiskt vara på väg mot nåt bra igen.. kanske.

Detta året tänker jag inte ha några nyårslöften. Jag har bestämt att om jag vill ha nått gjort är det bara att göra det, det hjälper inte att planera.

Sådär, totalt oviktigt inlägg för er. Men jag älskar att skriva, så nu blev det så.

Kommentarer
Postat av: ewelina

fin blogg =)

2009-12-30 @ 14:45:16
URL: http://johnsonplaze.blogg.se/
Postat av: Sissi

fin bild :)

2009-12-31 @ 14:41:08
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0