det är dags för fredagsmyyyys

Tjabba bloggen!
Ska sitta hemma själv ikväll och kolla Idol med en massa godis. Svinmysigt. Just nu sitter jag dock och kollar på Simpsons, och ska snart städa.

Gick hem från skolan innan spanskan idag. Har äääckligt ont i nacken, kan knappt koncentrera mig på något annat. Imorse när jag vaknade så kände jag mig totalt död. Alltså var jag idag osminkad, hade otvättat hår i en knut samt mjukisbyxor. Jag känner mig inte fräsh.


Imorgon ska jag ha gympauppvisning med småbarnen. Jag ska dansa och göra kullerbyttor egentligen också. Kullerbyttorna är totalt borträknade, men kanske kan jag dansa.


Nä, nu ska jag fortsätta se Simpsons. puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0