pinky winky

glömde skriva att jag var och köpte julklappar igår:P så nu skriver jag det bara för att få ett inlägg att lägga i shopping kategorin :)

dessutom köpte jag en tröja till mig själv på bikbok (a)
observera att min pappa trodde det var en bokaffär när han först såg påsen;)
de har börjat få in jättemycket snygga kläder faktiskt! skulle gärna ha dessa tightsen de ser ut som jeans typ! har ett present kort där på 150 spänn så det kanske blir så att jag köper dem, men vet inte om jag ska ha knallblå eller lite softare... lutar dock åt de knalliga. för jag gillar färg;)




jag köpte den här tröjan, enligt mig sjukt snygg.


kolla det helt konstiga ansiktsuttrycket;) 

aja, ha en härlig kväll! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0