många kommentarer, lite ork.

hello dudes and dudettes!
jag är sjuk, inte förvånande. jag är faktiskt bajssjuk. Bajs är ett mycket bra ord för att uttrycka stora saker.
jag har nyss kollat på He's just not that into you. Och fyfaan, vad bra den var. verkligen, ny film på min tio-i-topp lista, den knuffar ut she's the man, utan tvekan!
dessutom är de två snyggaste kvinnorna i hela världen med i den, Jennifer Aniston och Scarlett Johansson. Det är positivt.
en lite rolig sak som hände precis, det kom en stor lastbil in på vår gata och grävde upp granar hos grannen (hehe) och då satte min dumma katt igång att härma den, totalt knäppt. Han lät verkligen likadan!!
Nu ska jag äta glass och tycka synd om mig själv som är sjuk på min födelsedag(tvååå dagar kvar.)  puss<3

Kommentarer
Postat av: Lona

allt bra?

2009-09-21 @ 15:24:39
URL: http://lonatrogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0