onsdags eftermiddag!

hej allihop!:) jag verkligen älskar min so-lärare:D idag fick vi sluta tidigare, så jag han med en buss tidigare än jag gjort annars, så jag är redan hemma:D *yyeey* 
    dessutom fick vi titta på suicide bunnys bilder, det är en liten kanin som tar livet av sig på olika sätt, det känns helt sjukt att skratta åt men man gör det iaf! man får ju tänka att det är teknat så funkar det.

hmm, vad mer, jo alla pratade om att det hade varit bråk igår, några "blattar" slog ner några killar i min klass, vet inte riktigt varför, men det var noga planerat för en av dem hade med sig ett knogjärn och 2 andra filmade! hur sjukt är inte det egentligen, att man filmar något sånt! sedan lägger de såklart ut det på youtube! idioter... men är sjukt stolt över "mina" killar som bara tog emot det och inte slog tillbaka, för då tyckte de det var tråkigt efter ett tag och slutade!:)

hmm, och sedan fick jag tillbaka ett engelska läxförhör, 27/31, sämre än vanligt:( men ändå helt okej:D

nu är det inte mer , love yaaah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0