Förklaring

Hejsan bloggen och dom få bloggläsare som kanske finns kvar. Som ni märkt så har jag nästan helt slutat upp med det här skrivandet, och det finns faktiskt en anledning. Jag bara kände hur bloggen tog över så mycket, hur mycket jag började tänka på att jag måste uppdatera, att jag måste se till att behålla besökarna. Nu om jag bara skriver när jag vill så kanske den pressen försvinner.

Nu känner jag att jag behöver skriva av mig lite om vad som hände mig igår. Igår åkte jag och en del vänner till teckomatorp där vi skulle på fest. Alla andra tyckte festen var hur lyckad som helst, (Det måste jag också erkänna att den var. egentligen) eftersom jag redan i början började må dåligt (jag tänker inte skriva hur. mamma och pappa har börjat stalka mig blogg. dra härifrån!) inte av alkohol dock, så sabbades en del av den upplevelsen. Iallafall, efter ett par timmar så börjar det gå lite överstyr och jag skickar (som nyktrast och smartast) hem de som inte var så smarta och nyktra med tåget, trodde jag. Ett par timmar senare dyker en av dem upp och säjer att han inte hittar lilla Sandra.

Om ni nångång varit i teckomatorp så vet ni att hela byn bara är tågspår. Jag fick total panik och mådde så dåligt. Jag ringde föräldrar och polisen kom och alla som varit på festen var ute och letade. Tillslut fick jag ett samtal från angelica där hon säjer att dom hittat henne, jag svimmar av, kastas upp i en soffa och springer nästan direkt skrikande ut.
Det var inte fint.

tack för detta, ni behöver itne läsa.. eller förresten. läs inte alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0