OK, I surrender.

Svininfluensan finns väl då!! kan den sluta försöka bevisa för mig att den gör det nu?
Ja, som ni kanske förstår mår jag inte så bra. Inte bra alls. dessutom lyckades jag nyss hosta sönder slemhinnorna, så nu hostar jag blod. Greeeeat, som tony the tiger säger!
under dagen har jag bara kollat film. har inte orkat göra nån läxa alls, trots att jag borde. Får väl jobba sönder mig själv i helgen för att komma ikapp nästa vecka. happyhappyjoyjoy!
nu ska jag se teve. pussen&kramen<3
eftersom jag och disa nyss pratade i telefon i 51 minuter är vi på bilden

...

och johannes är med på ett hörn.

...

shit vad snyggt nagellack, var har jag gjort av det?

...

Ja? bilden är uppochner, problem med det eller?

Kommentarer
Postat av: simon

"och johannes är med på ett hörn"



för fan, han är ju halva bilden!! xD

2009-10-03 @ 20:08:24
Postat av: mathilda

svar till simon:

jomen, det kanske han är.. men.. ändå!!

2009-10-05 @ 19:30:06
URL: http://mathildasspot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0