torsdag.

tjoho bloggen.
Idag är det torsdag. Asså på riktigt! Lovar! Jag har säkra bevis. Det står på min mobiltelefon..!!
dagen började smådåligt med att jag missade bussen och fick ta tåget. Sedan hade vi kommunikation och nu har vi paus till klockan 12 när vi ska åka till momsteatern och se möss och människor.
Igår var det onsdag! For real! då gick jag i skolan men hade inga lektioner, vi jobbade istället med vårt arbete som nu är klart. Jippie. På kvällen var det fn-konsert. Mycket mysigt men man saknar att vara med. sedan hade jag följe hem med Martin. Och sen kunde jag inte sova. Dålig beskrivning av en bra dag;)
nu ska vi snart äta. puss<3
bild från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0