jag borde vara stadsminister

isåfall hade jag infört en lag som gör det omöjligt för tonåringar att behöva vakna innan 8 på lov. särskilt sommarlov. menmen, jag ska ju faktiskt på läger. ett läger för att bli en bättre ledare, får hoppas att det funkar. jag är ju redan bäst;)

eftersom jag som vanligt varit dålig på att blogga så ska jag berätta lite om vad jag gjort sen sist. 
i söndags stack jag som sagt in till lund med CED (ny förkortning!) vi snackade killar kärlek och annat oanvändbart. det var mysigt. sedan bjöd olle in oss att titta på hans fotbolls match, så emelie tvingade dit johannes, sen försökte vi faktiskt fatta!! men det var svåååårt! det gick bara inte!!! och vafan är offside??;P

igår vaknade jag jättesent och sedan packade jag med allt jag ska ha idag. efter det stack jag hem till jacce och såg jiddra inte med zohan och 1408 med människor. jag borde inte se skräckfilmer, jag sitter på folk och skriker då. men den här filmen var dock snällare än den jag såg med johannes, disa och denice, quarantine. usch för den säjer jag bara!
  vi drog hem till kp, jag var där dock bara en liten stund eftersom jag skulle sova, jag måste ju gå upp tidigt

nu ska jag packa ner det sista onödiga sakerna (eller sa jag onödigt, jag menade ju smink!) så byebye, och puss i ljumsken tills på torsdag!<3

jag gillar bilden:)


Kommentarer
Postat av: Lovisa

aaw, haha ♥

görs?

2009-06-18 @ 16:01:51
URL: http://mmlovisa.blogg.se/
Postat av: Hnoss

jag tycker du ska ha klänning på dig =)

2009-06-20 @ 20:51:05
URL: http://hnosseliten.blogg.se/
Postat av: Simon

vafan är offside?!? jo du jävlar xD

2009-06-21 @ 11:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0