Bloggigt

för att citera alex.
Tjenixen på er allihop!
Igår var jag hemma hos Fia med lite människor, det var roligt. men ja.. det gav en del skumma resultat och upplevelser...
Idag har jag varit hos min mormor och morfar med alla mina kusiner och jullekt. Jag har dessutom blivit ännu mer förkyld. DET är usch, superusch. alltså kommer jag nog sitta hemma hela dan imorgon och sova och käka alvedon för att överleva måndag när vi har luciatåg.. Lunciatåg med 7 pers inklusive en manlig lucia...;)
Pussar<3
JAG SAKNAR ANNIE. VAD ÄR DET FÖR TRAMS ATT VARA SJUK?!
VAVAVAVAVAAA?!

Kommentarer
Postat av: LIENE

härligt med manlig lucia, haha.

2009-12-13 @ 11:29:30
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: mia

Hej har julens bästa tävling.

Lottar ut en helt ny Sony Ericsson Satio

Postat av: Fisfia!

jag älskar er! :D <3

2009-12-18 @ 19:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0