älska!

tjabba allihop. okej, inte så mycket allihop eftersom jag har typ helt slutat upp med bloggandet är ni typ knappt några alls längre. Men jag ska verkligen försöka skärpa mig!

nu tänkte jag skriva ner fem saker som är bra med vinter. Jag totalt hatar vinter, så det är mest för att få mig själv lite mer pepp.


1. Du har inte pressen "men det är så fint väder, jag kan inte sitta inne". På vintern i sverige finns inget fint väder. Det är bara regn, snö, slask, regn, snö, slask.

2. Om man tänker på det är ju snön rätt så fin. Innan den blir slask dådå.

3. Espresso House har tomtelatte (eller var det jullatte?) i vilket fall är det bara underbart!

4. Julklappar. Helst dyra julklappar. Saker som du inte orkar/kan köpa själv. jag ska till exempel få världens finaste klocka (rättelse: jag ööönskar mig världens finaste klocka, man får ju inte säga så)

5. Och den bästa anledningen av allihop. DET ÄR INTE SÅ LÅNGT KVAR TILL VÅREN!


Ha det bra alla småtomtar där ute<3
min framtida klocka.
(min är dock i ljusrosa istället)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0