I love helg!

tjaa bloggis!:D
igår åkte jag då hem till disa. vi gjorde oss i ordning och fortsatte in till lund och stadsparken.
där träffade vi en massa trevliga människor. och mitt inatten blev det käk på burger king och sedan till att vänta på tåg i en timme.
idag ska jag till rixfm festival i lund med lite roliga människor.:)
vi var då i köpenhamn med klassen igår! det var superroligt. vi gick först på exprimentarium där jag och annie lekte med såpbubblor och sedan gick vi runt i centrum och skulle ta foton. det gick väl sådär;)
på vägen hem såg jag, bea, fia och annie till att killarna inte fick sova (det där kan misstolkas..) och lät så mycket som möjligt. jag har en stark känsla av att folk snart kommer tröttna på oss;)
nä. nu ska jag fixa lite grejer. puss<3
snyggaste fotofacet!
beautiful blondes!
förstå hur extremt megarolig denna bilen var att köra!!

Kommentarer
Postat av: HANNA

roliga bilder! xD



ha de fint ikv, kram

2009-08-30 @ 21:08:14
URL: http://hannajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0