yeeey

nu har jag hittat min mobilsladd!! :D lycka!
samtidigt sitter jag och försöker hitta på låtar till danslektionerna med denice. det går inte bra, hittills har vi bara döpt min ipod och stereon för de måste bli vänner;)

idag bestämde jag o disa att vi ska till marshmallow den 29 december. händer mycket däromkring;) jul, nyår o johannes födelsedag:P det blir kul!

kom förresten på en sak till jag önskar mig, hörlurar till min lilla rosa ipod:D  de jag har är jättesönder :P

dessa här skulle sitta fint:D(A)



nu har vi iaf kommit fram till många låtar så det är ju bra;)  musikal maniac! mamma mia och hairspray!
det blir säkert jättekul, synd bara att vi inte fick 9b:( men får ju vara med dem o dansa iaf:) 

snart ska jag titta på andra avenyn o sedan parlamentet, tips! se inte ladder 49 så sjukt sorglig! iaf inte utan nån att hålla  handen! ;) 

ha en härlig natt! love yah<3

ps, jag vet att det är folk som läser min blogg, kommentera mera!! :D<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0