snön har kommit till skåne!

hejhallå:D

idag har det snöat hela dan :O knappt så det lägger sig men ändå. det snöar typ never ever här nere.

sitter på våran gamla dator=slööö som attans för att den andra bara typ dör när man haft igång den ett tag. så jag la inte ut nån bild på min nya väska igår (faktiskt la jag inte ut något inlägg överhuvudtaget igår:P) och det går i princip inte att få ut nån bild från denna datorn. det är det störigaste någonsin! ge mig en ny dator nuuuuuu!!! tack så mycket(A)

idag har det inte hänt så mcyket höll i sista danslektionen i skolan, kul. orkar inte göra något ikväll, blir väl att slökolla idol och käka godis;)  

aja ha det super.



vad söt man var när man var liten, bilden från när jag gick i fyran...
och man behövde inte anstränga sig heller... xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0