rubrik, eller nånting...

mår så sjukligt dåligt just nu. har haft ont i magen så jag knappt kunnat gå idag. osså skulle jag hålla i dans ovanpå det... kul!  fast klassen vi hade idag var jätteduktiga! mycket roligare då. igår när de vi hade inte lyssnade på oss var det sjukt tråkigt och man hoppades att det snart skulle ta slut.

var först på ultraljud på morgon (igen, suckkkk!!)  killen där sa att det var något som satt på min urinblåsa (hmmm,, var det inte nyss en bit ifrån o helt ofarligt? hörde inte något om helt ofarligt idag!! inte kul alllllsssss!!!!) och de skulle typ kolla mer noga på bilderna o så idag o sedan svara till vårdcentralen. sedan lunchade jag med pappa inne i stan. det var rätt mysigt och så slapp jag skolmaten. :)  sedan var det lucia-träning fast mest info. glöm att jag tänker vara lucia!!! har aldrig varit tärna förut så nu tänker jag vara det, om jag itne får vara pepparkaksgubbe(A) sedan var det danslektion och den gick som sagt bra. jag o denice kom till mattelektionen när det bara var tio minuter kvar. (lika bra att gå dit iaf för annars blir arne dum i huvudet :) sedan var det en liten stund so, Olivia osm gick hos oss i sjuan o sedan flyttade kom dit och hälsade på. fast jag hann inte prata med henne för att jag snart skulle iväg igen. gyn.
kan inte säga mycket om det men det var hemskt så in i helvete. o nu mår jag illa o vill kräkas hela tiden och det är itne kul. 

fick en väska av mamma eftersom jag måste stå ut emd så mycket skit inne på sjukhuset o så. den är jättefin, kommer en bild imorgon:D

imorgon ska jag ha friskis o svettis på gympan i skolan, inte kul uttråkande fast är i allafall i samma grupp som johannes o han är ju bäst i världen:D <3
har ingen dans imorgon = tråkigt. men blir iaf lektion för kajsa på kvällen hon är bästa tränaren i världen:)

nu ska jag lägga mej o somna på tre hundradelars sekunder, ha det super! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0