onsdag:)

hallå, !
har nyss varit på dans, hur härligt som helst. På slutet flippade jag o denice ut:P
I skolan idag var vi o kollade på skolor i landskrona, det ska vi göra imorgon också. bara såå onödigt. det är ändå nästan ingen som vill gå där. mycket bättre på fredag när vi ska till Lund, det är ändå där jag ska gå.

igår tränade jag mina småbarn. har 3,4 & 5 åringar i gymnastik. de är jätteduktiga, fast den äldre gruppen var väldigt skrikiga o så igår. jobbigt. fast ändå kul. också tjänar jag pengar så jag kan köpa linser till jul. :D när jag ändå snackar pengar så måste jag skaffa helg jobb, kanske över jullovet också men jag vet inte... det är så kort vill ha det till andra saker! så det blir nog att jag fixar ett helgjobb till efter jul. :P

jag älskar lagerhaus så mycket onödiga grejer men ändå så underbara, speciellt för mej som älskar inredningsprylar:D
ha det super de människor som läser detta:P love yah<3


bara för att jag har snackat om jul, den som ger mig denna i julklapp får en mega kram:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0