ny design:D

hej!
 fy attans vad fin min blogg har blivit:D
kanske ni tycker att det är typ tidigt att fixa design när jag bara har haft bloggen i typ en månad men wtf det ska vara kul o det blir mycket roligare så här;)

om ni vill ha en sån här design gå in på ericasdesignverkstad.blogg.se :D
(där fick hon lite reklam också, det är alltid bra:P)

idag har jag inte gjort mycket, bara suttit här hemma o tråkat. kollade på marie antoinette för miljonte gången.
min dator dampade så det gick inte att ladda ner spel från zylom som jag ville. :(
men imorgon blir det skolan. det har jag bestämt! och jag är envis som attans! (attans är btw mitt favvoord ifalld et inte märks;D)

igår kväll var jag då på spyken, sådär intressant mådde mest dåligt och höll på att svimma. men jag tror inte jag kommer gå där, är väldigt inne på it-media men har ju itn varit där, det kanske visar sig vara jättedåligt. :P

jag saknar en viss person mycket, är det inte konstigt att man kan  tycka om någon så mycket att man saknar dem även om man inte hr träffats på bara två dagar? ...

fick inte dansa idag, bajs i en låda på det,, (denice uttryck;)) jag vill dansa det är det bästa i världen!!

snart (halv nio;)) ska jag se andra avenyn och sedan är det medium och nu vill min syster ha våran dator (GE MIG EN EGEN NU TACK!!!) såå good bye, love yah!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0