idag,

var och shoppade med sara,
köpte ett par nya skor och en foundation true match minerals. ska ju vara jättebra för huden:D


möjligtvis lite mörk bild, men man ser ändå. basketskor med blommor:D


foundation, ni kommer snart få höra om den är bra;)


det var det, vet inte vad jg hittar på ikväll. kanske träffar lite människor:)

imorgon är det farsdag. har köpt en plånbok till min pappa.
pga detta måste jag gå upp jättetidigt imorogn för att äta frukost hos min farmor o farfar, sedan ska min lillebror ha "sportkalas" så jag o min syster ska vara cheerleaders och peppa på småkillarna när de spelar fotboll och such.:P
suck.. låter jobbigt.. aja blir säkert kul.

ha en härlig natt! love yah!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0