hej folk! :D

idag är jag sjuk och eftersom jag inte skrivit på länge kan jag ju skriva nu:)

i måndags tränade jag mina små flickor och pojkar efter skolan där för hann jag inte skriva. de var mycket snällare denna veckan än den förra:P  trots att det alltid är några som slåss... pojkarna oftast, flickorna säjer saker som "filip sloooog miig! pojkar är så tramsiga!!"  och jag svarar "jaa de är det... och de kommer inte sluta vara det förren de är typ trettio heller så det är bara att vänja sig..."  xD  humor på det.

igår var det dans efter skolan. denice och jag hade jättekul o fast att dansen är svår satte jag alltihop till slut! yeey me! :P

johannes i min klass är i stockholm idag och ska se typ slipknot. jag frågade om jag fick följa med inte för att se dem men för att shoppa;) och imorgon ska min andra johannes till köpenhamn och se dem, och köpenhamn är världens bästa stad men jag fick inte följa med dit heller...


min papps är bäst i världen. han har lovat om jag kommer in på gymnasiet jag ska in på så köper han en dator till mig. en rosa!!!! 

ha det superbra:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0