ge mig sooool!

hej! varför blir det alltid så att jag hamnar här när jag har tråkigt??
jag ahr kommit på att för att vara en relativt nystartad blogg så har jag rätt så många läsare. igår hade jag 44 st! inte så många tycker ni då men det tycker jag! jag startade för helvete up för två veckor sen;) och ingen av mina kompisar vet att jag har blogg. om någon läser detta så kan ni väl berätta varför, för det förstår inte jaag;) men jag älskar alla som läser anyway:D (kanske borde berätta för polarna så blir det ju ännu fler...

jag hittar fortfarande inte min mobilsladd. det är skit, jag vill lägga över bilder till datorn!!
ikväll ska jag titta på idol igen, rösta på kevin säjer jag bara!!!

idag berättade jag om "min knöl" för rebecka o disa. det är sjukt jobbigt att inte veta vad det är hoppas de år reda på det på onsdag. fast egentligen så kanske det inte är knölen som ger smärtan. den kanske alltid har varit där bara att ingen har märkt det, det kan ju bara vara typ brosk (snällasnällasnälla!!!)

hela dagen idag har jag haft helt typ ont i mitt finger (eller aids i det som denice säjer;D) det är sjukt! har inte gjort något med det, bara helt plötsligt vaknade med det inatt. konstigt...

ikväll ska jag också äta tacos är sugen på det men är itne direkt hungrig har inte varit det sen i onsdags. konstigt. det gör bara så ont i magen.

äsch nu känns det bara som att hela detta inlägget bara handlade om mig. men jag älskar er som läser:D

jag haaaaaatar btw detta vädret. ge mej mer sommar, den försvann så fort. :(

bestämde precis med disa att hon jag o linda ska in till katte och vipan tsm imorgon.

ha en underbar natt. love yah!<3

Ps. vilket långt inlägg detta blev ändå:O jag brukar skriva korta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0