freeedag:D

hej allihop, äntligen fredag!!

så underbart, hade precis alva här, en liten tjej på typ 1 år, här. så söt hon är! vi kommer nog bli bästisar när hon är större, hon älskar rosa och sina skor, också är hon rätt så klumpig. men det är aaaabsoluut inte jag... ;) 

hade utvecklingssamtal idag, det gick rätt bra. alla lärare hade skrivit bra saker om mig särskilt engelska och svenska:D  det kändes härligt! :D

var tvungen att gå ifrån musiken och det var inte kul alls, övar inför julshpwen:D vi ska (liksom nästan alla musikklasser har i nian) all I want for christmas :D jag ska vara ooooooaaaaaaaa = kör :P

precis skickade sara ett svenska arbete till mig bara för att liksom jag är bra på det o typ ska rätta hennes. det är lite spännande men den var jättebra! :D

nu i helgen händer inte mycket, måste vila o så. men imorgon klockan 11-12 är det öppet hus på katte och vipan. o som vanligt måste man ju kolla liksom:P

aja ha det härligt i kväll;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0