Mathilda nilssons lycka är idag total

idag har jag köpt en alldeles egen dator:D fatta hur totalt lycklig jag är! dessutom köpte pappa nytt snabbare bredband så att det komemr gå jättefort för mig att surfa.

ovanpå detta så precis när vi kom hem så ringde en tant och sa att hon hade hittat min cykel! min stackars lilla rosa karin som varit stulen i flera veckor nu är äntligen hemma! så jag är verkligen skitlycklig!

hann inte lägga upp bilder från i fredags igår eftersom klasströjorna kom och jag avr tvungen att ringa hela klassen så de kom och hämtade sina. men bilderna kommer alldeles strax. (så fort jag fått bilderna till mitt nya lilla rosa underverk:D)

ha det underbart, det ska jag:D  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0