kärlek

här sitter jag emd min nya lilla fina underbara dator, lyssnar på simple plan och smsar med värsta söta killen och snart kommer rebecka och ska leka med mig. kan man ha det mycket mer bra? :)

dessutom så har jag lyckats fixa så jag kan ladda ner filmer och musik på datorn. (ooj, det får man visst itne göra:O) så nu kan jag ladda ner twilight:)  om inte jag pallrar mig iväg till bion och ser den där:P

jag ska dessutom låna böckerna o läsa dem på svenska, har bara läst dem på engelska förut:P men alla andtra har ju fått samma smarta ide, så alla böcker är utlånade:(

det är nästan ingen tid kvar till julafton:) fatta vad lycklig det gör mig!!:D

ha en underbar dag!, <3


min lilla älskling:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0