jag gillar jullov

hejsan kära bloggläsare,! :D

rebecka har blivit bajsförkyld och kan typ inte prata så det blev ingenting av att vi skulle leka:(  synd.

ikväll ska mathilda se på beverly hills. en serie som jag inte trodde var så bra innan den kom men som faktiskt är helt okej.

måste bara lägga till igen att jag älskar min nya dator. allting går mycket snabbare, tillochmed att starta upp den! därför kommer jag att blogga mycket oftare nu förtiden vilket ni säkert märker:P
iförregår kom som sagt våra klasströjor och de är så sköna att man bara vill dö. jag har byggt bo i byxorna och tänker inte flytta ut, sådetså!!  dessutom står det mathilda på rumpan så att jag aldrig glömmer bort vad jag heter;)



jag har upptäckt att det finns inbyggd webbkamera i min dator.
det betyder att ni kommer få en massa egobilder;)
på den här har jag itne smink:P

nu ska jag ner och fota vår gran så att ni kan få se den senare:P

ha det härligt,!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0